27 juni 2008

En veckas tid

Här följer lite bilder från den senaste veckan:
Lördag: Jag hälsade på en vän, gick på en intressant rockkonsert och avslutade kvällen vid Davids villa i Larsmo. Efter bastun såg killarna ut såhär:

Söndag: Jose, Anna och jag tillredde en delikat måltid och bjöd David, Tony och Emil på middag i trädgården.
(Killarna var frusna. Observera vad manlig David ser ut i min chockrosa filt. Läckert!)

På kvällen spelade vi beachvolley. Jag var sämst, men det gör ingenting. Huvudsaken är att man har roligt, eller hur?!?
David gillade inte att bli fotograferad...
...men Oskar var inte lika kameraskygg.
Jose och jag lyssnade på musik i gräset, då solen för en gångs skull sken.

Måndag-onsdag var jag en dålig fotograf.
Igår, torsdag, åt jag sushi med Jenni och Emma. Sedan spenderade vi och Jose resten av kvällen på netti där vi blev beroende av Photoplay. Jag vågar inte berätta hur mycket tid och pengar vi satte ner på den där maskinen. Men roligt hade vi!
(Jodå, man kan dricka coca cola till sushi)

Idag har jag varit hemma i Bennäs och grillat med familjen för att fira att mor, far och lillebror kommit hem från sin långa resa.
Min far grillmästaren!
Mor, bror och syster.

Nu ska jag umgås med familjen. Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Kram,
Lina

Inga kommentarer: