21 juni 2008

Onödigt vetande

Jag hittade en rolig grej. Jag är ju galen i såna här saker, så jag var tvungen att fylla i...


Har du rökt?
Ja
Har du snusat? Ja, men jag tycker det smakar illa och jag ser ut som en bäver med snus under läppen så det är nog ingenting för mig.
Har du legat i sängen brevid en tjej? Öh? Jag bor med en tjej, klart jag har!

Har du blivit slagen allvarligt? Inte än, men vem vet…

Testat droger? Nope, aldrig!
Hatar du någon? Nej, jag har ingen anledning att tycka så illa om någon.
Har några av dina vänner svikit dig? Ja.
Vad har du haft för djur? Katter, kaniner, fiskar och när jag var riktigt liten tror jag bestämt vi hade får hemma hos oss en sommar. Det var väl nån 4H-grej som syrran höll på med.

Favvofärg; Svart räknas väl inte som en färg? I så fall svarar jag rosa och blått
Har du en bror?
Två söta småbröder, Viktor och Oskar

Naturlig hårfärg? Jaa, det vete fåglarna. Råttfärgat, typ? Jag har inte haft min naturliga hårfärg på många år, men det ser riktigt illa ut i min hårbotten i alla fall.
Surfa/snowboard? Herregud! Jag måste svara surfa, även om jag aldrig testat. De som sett mig i en slalombacke vet varför. (Jag vet inte hur man bromsar…)

Kan du mer än två språk? Svenska, finska och engelska någorlunda flytande, samt lite franska

Har du varit med om en olycka? Jo, jag låg ju i diket i Jennis och Mickis bil i februari förra året. Saved by the säkerhetsbälte!

Har du träffat en kändis? Ni minns säkert alla min heta träff med Antti Tuisku på pizzerian i Åbo för ett par månader sedan. Men det kanske inte räknas som att träffa någon? Annika och jag träffade Mendez för länge sedan. (Jag vet, han är ingen stor kändis och ingen minns honom, men ni kanske minns låten Razor tongue?) Vi var stolta!
Har du lekt anden i glaset? Jo, men jag var liten och det var nog någon av de deltagande som drog i glaset då det rörde sig. Jag tycker inte att man ska leka med sånt, det kan sluta illa.

Inga kommentarer: