07 juli 2008

Livet, kärleken och sånt

Som ni kanske märkt har bloggen inte varit högsta prioritet i sommar. Jag tror att det är lika bra. Jag älskar att blogga, och kommer definitivt att ta upp det på allvar igen i höst, men just nu tror jag att det inte skadar att jag inte ventilerar alla mina tankar så att alla kan läsa.

Jag tror att jag kan tala för både mig och Josefine då jag säger att den här sommaren hittills varit mycket intressant. Ett riktigt äventyr, på många sätt. Ibland är livet bara så underbart oförutsägbart. Komplicerat är det fortfarande och vi har båda två mycket att fundera på. Framtiden har aldrig varit så oklar, men jag tar det hela med ro. Hela tillvaron är lite invecklad ibland. Ledsam och jobbig vissa dagar. Men tråkig? Aldrig! :)


Jag avslutar med ett citat från den underbara filmen Wicker Park, tillägnat en vän till mig. Det känns som att du behöver höra det här nu. :)

"Love makes you do crazy things, insane things. Things in a million years you'd never see yourself do. But there you are doing them... can't help it. "

Ta hand om er!

L

Inga kommentarer: