07 juni 2008

070608

Jaha, då var man hemma i Esse igen då. Mycket har hänt sen jag bloggade senast och sen vi flyttade till Jeppis. Alltför mycket för att jag ska ha ork eller överhuvudtaget ha tid att skriva här. Därför tänkte jag istället visa några guldkorn för er från veckan som gått:
Mimmi och jag på hennes examensbjudning

Anna och jag fick vår efterlängtade glögg på terassen

Den första riktiga sommardagen spenderades vid Gamla hamn

Vänster: Japp, jag har rakat bort håret. Jag har pratat om att göra det i ett år nu, och nu är det gjort. Jippii.
Höger: Bakverksprovning på Little Brown bakery aka LBB.

Sommarens hittills största händelse: våra första tusen Plussapoäng kom på posten! Det firades med pompa och ståt.


Nu ger Blogger upp, som vanligt, så några fler bilder kan jag inte ladda upp i dag. Dessutom måste jag så småningom kila tillbaka till stan på dansträning. I kväll ska vi fira Emmas hemkomst. Hurra!

Ha de bra!

Josefine

1 kommentar:

Daniel sa...

Vejtni va bussi somarfoton. Komber ni ti åbo i somar na? Häls Emma!!