09 juni 2008

Weekend

I helgen ordnades det, som sagt, grillfest för Emma som äntligen befinner sig på finländsk mark. Så här såg det ut under några utvalda ögonblick på lördagskvällen:
Vänster: Lina och den oerhört vackra Emma.
Höger: Viggus söta flickvän Emma med Micki och Viggu i bakgrunden.
Heidi, Johanna och Tjobi fanns också på plats.
Jenni var en aning kameraskygg under kvällen och gömde sig bakom allt från chipspåsar till lökbiffar. Jocki var dock lite mera medgörlig.

Emma (som för övrigt fyller år i dag), fick ett strandkit innehållande den snyggaste babyhandduken av sina kompisar.

Allt mer folk anlände, mer eller midre bekanta, och här har vi Lina och polisen med det för mig ännu okända namnet.

Viggu och Simon.

Okänd (man kan inte hålla reda på alla Viggus otaliga kompisar) och Dan.


Denna vecka kommer att bestå av jobb, dans och ridning. Jag har inte ridit sen jag gick i lågstadiet, men nu har jag bestämt mig för att ta mig an Ninas gigantiska löpare. Jag är rädd.



Josefine

1 kommentar:

Daniel sa...

No e ni så bussi allihopa!