07 juni 2008

Emma's back in town

Hej vänner!

Syster Emma har äntligen kommit hem från det förlovade landet (ja, jag pratar såklart om Holland) och nu sitter vi hemma i Bennäs och tittar på en dvd från Trance Energy som Emma hade lyckan att besöka i Amsterdam. Det är enbart guden Tiesto som gäller ikväll.
Jag har haft en riktigt trevlig kväll med mina syskon + Micki + Viggus söta tjej, som också heter Emma.

Ni vill kanske veta vad jag gjort annars denna vecka? Tja, jag har ju haft en ofrivillig semester hela veckan. Detta har jag firat med att sova löjligt mycket, lata mig på stranden, läsa lite, dricka kaffe med mina vänner samt tillreda luncher som resulterat i katastrofer större än tsunamin, WTC och Titanic tillsammans. Det har varit en bra vecka, men jag ser fram emot att börja jobba igen och göra något vettigt på dagarna.

Morgonkvällen kommer att spenderas i hemma i Bennäs. Vi ska grilla med Emmas kompisar. Relativt lugnt blir det ändå för på söndag blir det dessvärre begravning hela dagen.

Nu ska jag fortsätta digga med Emma.
Jose hade lite skojiga bilder att visa, så hoppas hon uppdaterar snart!

Ha det fint!

L

Inga kommentarer: