04 mars 2008

So lucky...

Jaa, vänner... Det var lite kritiskt med uppdateringen igen.
Det här med pluggandet gick ju sådär halvbra. Jag har nog i ärlighetens namn inte lärt mig någonting. Men det är en timmes paus mellan lektionerna imorgon. Jag räknar med att lära mig allt då.
Istället har jag ägnat kvällen åt att lyssna på musik, läst bloggar, varit på msn, tänkt över mitt liv och andra viktiga saker...

Nu sitter Jose och sjunger med sin vackra stämma. "I'm so lucky lucky..." Tyvärr gör den där hysteriska låten att man blir allt annat än lycklig. Men den för tankarna tillbaka till förra våren. Kul kul. :)

Kari är numera en i gänget. Kari I Diket. Tur att det gick bra ändå, lillknoppen! :)

Jag vill att Mia ska komma tibax. Jag saknar henne.

Handduksinkastning på gång! God natt!

L

Inga kommentarer: