22 mars 2008

Påsklördag

God morgon!
Det blev en trevlig kväll igår. Satt vid Netti och pratade om allt mellan himmel och jord med en massa olika människor. Sedan drog jag vidare till Friends, där Kicki och jag släppte loss och aldrig ville åka hem. Till sist stängde de och vi hade inget val. Nåja, kul var det!

Nu sitter jag hemma och väntar på påskhäxor. Jag har redan missat tre stycken för att jag sov för länge, så nu ska jag minsann vara alert. De är ju bland det sötaste jag vet.

Min katt har nog drabbats av vårkänslor eller nåt, för hon vill kramas hela tiden. Det är ju mysigt, men tydligen ska vinterpälsen av, så nu är min svarta T-shirt vit av katthår. Måste gå och avpälsa mig.

Idag är det skolarbete och påskgodis som gäller!

L

1 kommentar:

Emma sa...

PALLI...ALISH...ELSA!!! Kram gullan fran mig!