21 mars 2008

Liten blogg/stor blogg

Idag frågade pappa och moffa om jag vill att den här bloggen skall bli lika stor som de största bloggarna i Sverige. Det vill jag inte. Jag tycker att det är jätteroligt och visst vore det kul att tjäna pengar på det, men det var inte därför jag började. Hade den här bloggen haft ett tema, om den hade handlat om mode, politik, inredning eller nåt sådant, så hade jag kanske kunnat tänka mig att ha 200 000 läsare om dagen. Men det är det inte. Det här är mitt liv. Mitt och Joses. Jag delar gärna med mig av vissa saker. Men inte åt hela världen.

Nu ska jag sluta babbla, gå och stryka en skjorta och sedan susa iväg till Netti på öl med Anna.
Någon sa för inte så länge sedan: "Jo, det är nog bäst att du far till Netti. Du är ju ändå där alltför sällan." Ironin flödar... Haha!

Ha en trevlig kväll!

L

Inga kommentarer: