26 mars 2008

Let it snow...

Denna dag har varit katastrofal. Den började som en katastrof och har fortsatt i precis samma anda. Det är århundradets snöstorm ute, och vi har varit tvungna att gå hela vägen till skolan och tillbaks hem i detta väder. Jag började nästan gråta. Dessutom har jag tre deadliner nästa vecka och jag har inte börjat på en enda uppgift ännu. Paniken stiger och på engelskalektionen var jag sekunder från att bryta ut i tårar när jag insåg hur mycket jag har att göra den inkommande veckan, och som jag absolut INTE kommer att hinna med. Jag är väldigt nära att ställa in resan till Vasa i helgen. Jag är ledsen Anna.
Detta är vad jag ser när jag tittar ut genom sovrumsfönstret. K A T A S T R O F. Nåja, kanske jag borde sätta igång med engelskapresentationen som jag ska ha färdig ikväll.

Vilket upplyftande blogginlägg.


J

1 kommentar:

Anonym sa...

JOSE?! va er e ja hör?! fy fasiken fö te :p herregud, sir e ut såde i åbo? ja fick hör di ha lova snö ungefär 20 cm å orkan. typ