26 mars 2008

Linas Lilla Lista

1. Sista lektionen den sjunde maj.
2. Fem dagar i underbara Amsterdam.
3. Provinssirock med fantastiska Linkin Park, dåligt uppsatta tält och fulla människor på smutsiga tältområden.
4. Midsommar. Ensam hemma nästan hela juni så det blir väl fest hemma hos mig då. I år igen.
5. Emma flyttar hem igen.
6. Sena nätter med vännerna vid Netti.
7. Lata dagar på stranden.
8. Dans dans dans!!!

Jag måste bara göra en lista över roliga saker att se fram emot nu då skolan är värre än någonsin. Det känns lite som om man kommer att jobba ihjäl sig de kommande dagarna/veckorna så jag kommer antagligen att återkomma till min lilla lista många gånger än.

Nu är det final i Unelmien Poikamies. Gudars, vad spännande!


Grattis på födelsedagen, världens sötaste mamma!
Jag tycker om dig!


L

Inga kommentarer: