25 mars 2008

Är min sista stund kommen?

Idag har jag suttit på tåg. Det var lika tråkigt som alltid. Sedan hann jag vara hemma i lägenheten och prata med Jose i en knapp halvtimme innan jag rusade iväg på gitarrlektioner. Och efter det har jag kämpat med ett skolarbete. Nu är jag trött.

Ikväll ska vi bjuda Matilda och Viktor på middag. Tortillas. (Ni trodde väl inte att vi skulle försöka oss på nåt mer avancerat?!) Det ska bli riktigt mysigt!

Jag hade en riktigt bra morgon i alla fall. Om man bortser från att jag nästan rev sönder mitt öra och att jag nästan missade tåget. Jag har en betydligt bättre känsla idag än jag hade igår. Skönt!

Idag på tåget slumrade jag till lite. Jag drömde att jag satt och pratade med Heath Ledger. Vi hade väldigt trevligt och han var oerhört söt och så... Men... Betyder det att jag snart kommer att dö?
Hoppas inte, jag är ju inte klar än!

Nu... Matlagning!

Ha en skojig kväll!

L

Inga kommentarer: