13 mars 2008

Lakanet kontrar

Innan någon börjar komma med spydiga kommentarer angående min hudfärg kan jag ju meddela att om jag också hade libanesiskt blod flytande i mina ådror skulle jag också vara brun året om som Rudi. Nu råkar jag inte ha det och därmed var jag något ljusare än han. Emma och Jose behandlade mig ohyggligt respektlöst och kallade mig lakan en hel dag på grund av detta. Som om ni vore brunare då. Hah! Härliga bilder annars... Synd att man inte kan sätta hit alla.

Gårdagens bästa.
Jag har en viktig diskussion med Nina och Thomas.
Nina: ...Förr eller senare kommer problemet emot.
Thomas: Ojdå, nu fick du till det!
Nina: Yes! Första gången idag. Eller vänta... Första gången i år.
Oj vad jag skrattade! Nina och jag kom fram till att vi är lika smarta. Alla andra är bara snäppet högre! :D


Nu ska jag duscha. Vill ut på galenskaper ikväll. Ska bara umgås lite med pappsen först!

So long!

L

Inga kommentarer: