14 mars 2008

Halleujah!

Idag hade jag ett Hallelujah-moment! Jag hade lite tråkigt i jobbet så jag bestämde mig för att prova lite kläder. Jag hittade ett par trevliga jeans. Från barnavdelningen. Jag tittade på storleken och konstaterade snabbt att jag inte rymts i den storleken sedan jag var runt 14 år gammal. Men jag tänkte prova för skojs skull. Sen grät jag av glädje. De passade. Dock måste jag erkänna att de var snortajta och något smala i midjan. Det skulle ha gått snabbare att få knäppt knappen om jag haft kvar min 14-årskropp. Ändå är jag glad att jag inte har det.
Sen tänkte jag pröva nåt nytt så jag drog på mig ett par byxor med hög midja. Det var ingen bra idé. Minns ni det där barnprogrammet Simpor och grodfötter som visades på TV då jag var liten?! såg jag ut. Jag var rent ut sagt groteskt ful.
Och jo, jag är medveten om att ingen bryr sig i mitt byxprovande, men jag kände att jag måste dela med mig.

Galen kväll. Vild kväll. Bra kväll. Nu är jag trött.

Sov sött!

L

Inga kommentarer: