15 mars 2008

Fredagkväll.

Igår kväll var Annabella och jag och bowlade. Vi var dåliga och klotet åkte hela tiden i rännan. Bowlinghallen var full med människor och vi insåg ganska snabbt att vi var ganska de ENDA på stället som inte var där med sin flick- eller pojkvän. Haha, tragiskt värre.

Sen drog vi vidare till Netti.












Sötaste Mimmi.


Personalen var på sitt bästa humör och Samis kundbetjäning var oslagbar. På bilden har Anna just fått gratis glögg och enligt henne själv så var det den bästa stunden i hennes liv. Vilket fantastiskt bra liv Anna måste ha.

Lina och Sami.

Vid Netti har de en jättevacker riddarrustning. Jag skulle ge mitt liv för att få ha en likadan stående i mitt rum hemma i Åbo. Tyvärr visste ingen riktigt var rustningen på Netti hade sitt ursprung, men vi kom fram till att om jag gör en liten byteshandel på huuto.net så kommer jag nog snart att få en liknande rustning i min ägo. Hehe.















Efter att ha suttit på samma plats i 5 timmar så blev vi både hungriga och törstiga (trots att vi hade beställt ungefär 10 glas vatten under kvällen), då fick vi nötter i ett ölstop och en liter vatten att pimpla i oss, så betjäningen är verkligen inget man kan klaga på vid Netti.

Frodo har kommit hem från Oslo. Jippii! Så ikväll ska vi en sväng och leka med honom, sen får vi se vart vindarna bär oss.


J

Inga kommentarer: