23 mars 2008

230308

Dålig dag. Usel dag. Det har snöat, värmeelementet i mitt rum håller på att ge upp och min gardin är smutsig längst ner i vänsta hörnet.

Men igår var det roligt. Tony fick 10 Kinderägg av mig. Han åt, Johanna och jag byggde. Leksakerna i äggen är riktigt världelösa nuförtiden. De är näst intill omöjliga att bygga ihop, och när man äntligen har fått ihop alla delarna så ser man inte vad det föreställer.
När resten gick till krogen, gick jag hem. Vid det laget kunde jag knappt andas. Förkylningen håller på att ta död på mig. Nu gäller det bara att ladda upp inför nästa helg och Pampas nationaldag.

I dag tänker jag inte stiga upp ur sängen. Jag kommer inte att röra mig en meter. Jag ska ligga här hela dagen och äta frukt och vara ledsen över att jag inte har fått äta en enda påskmiddag i år...


J

Inga kommentarer: