09 januari 2008

Världens orättvisor

Jag är ledsen. Min lila klänning finns inte mer. De hittade den ingenstans. Snyft.
Jag borde köpa en ny klänning, bara för att trösta mig. I alla fall fick klänningen ett väldigt trevlig avslut på sitt liv. Fniss!

Jag tycker att det är skandalöst. Först betalar man 70 euro för ett par skor. Sedan visar det sig att de är en dödsfälla, eftersom de är så hala att man absolut inte hålls på fötterna då man går med dem. Då får man betala ytterligare 23 euro för att fixa "halkskydd" på dem. Man blir arg.

Nu ska jag kolla med T om han är hemma. I så fall hämtar jag mina smycken. Sen skall jag till mommos på middag.

Hej och hå!

Lina

4 kommentarer:

Anonym sa...

eeeh, va talar du om egentligen...?!

Anonym sa...

Vatå? E du dum eller? VAD ere du int föstar?

Anonym sa...

oj, ja läst liti snabbt... du vejt, ja e ju hede på 2 bokstävre...

Anonym sa...

Du e int riktit som ader tu. Men he e bra. Ja sku ju int gill de tå. :)