09 januari 2008

Istapp

Lina tycker att jag bloggar för lite, så nu känns det som att jag måste blogga fastän jag inte har något viktigt att skriva om, vilket jag förstås har alla andra gånger. Nu skall jag berätta för er att denna dag är inte en dag man vill komma ihåg. Detta är en dag man helst skulle stryka ur almanackan och önska att inte fanns. Det började med att jag höll på att förfrysa händerna i jobbet i dag. Ända sen det har jag huttrat och frusit och trots att jag sitter med tre tröjor på och ett tjockt täcke med F1 bilar på så fryser jag ännu. Det är dagar som denna man lyssnar på sommarlåtar, tittar på bilder från förra sommaren och planerar vad man skall göra inkommande sommar. Har januaridepressionen tagit över?

























Nu ska jag se på Sunes sommar, sy om kläder och söka jobb i ett varmare land. Fantastiskt, det känns redan mycket bättre när man får tänka på hur spännande detta år kommer att bli!

J

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggi sixpack brejver me. En favoritaccessoar i somras. :P