08 januari 2008

Självömkan

Idag var det synd om mig igen. Jag var tvungen att vimsa omkring i över två timmar i stan helt ensam innan jag slapp hem. Det var faktiskt så synd om mig att jag gick vilse och hamnade i ett provrum med en massa kläder. Hur gick det till? Jobbigt med sådana där dagar då allt passar. Jag köpte ändå bara en tröja och jag anser att jag behövde den. Jo.

Nu händer det inte mycket. Jag väntar på att nån bil skall komma hem. Sen ska jag iväg till min vän, den inbitna glasögonormen Josefine, för att få hjälp med att välja glasögon. Ikväll är det Prison Break som gäller hos Jenni och Micki.
Borde hinna till stan också för att hämta lite smycken som jag lämnat efter mig. Varför lämnar jag örhängen överallt? Det är nog nån slags sjukdom.


Ge av dig det du vill ha av mig.


Lina

Inga kommentarer: