26 november 2007

Förvandlingen till svinet

Jag har ett stort problem. JAG HÅLLER PÅ ATT FÖRVANDLAS TILL ETT SVIN! Jag har ett mystiskt märke/utslag på min kind som vi först trodde var ett brännmärke. Hur det har kommit dit har vi ingen aning om. Det är dock inget brännmärke. DET ÄR EN SVINKOPPA! Åtminstone enligt Mia, som är expert inom ämnet. Jag kan tyvärr inte lägga in en bild på min otäcka svinkoppa för då skulle vårt läsarantal sjunka till noll inom loppet av några sekunder. Därför har jag valt att illustrera detta:


Det bruna äckliga märket på kinden är svinkoppan. Och ja, den är lika äcklig, om inte ännu äckligare, i verkligheten. Experten Mia har dock gett mig ett råd. Jag har nu varit och inhandlat en svinkoppe-medicin och nu kan jag bara hoppas på det bästa, att de inte sprider sig.

Nu har vi färgat håret och såhär vackra var vi under själva proceduren:



Josefine - the pig

Inga kommentarer: