26 november 2007

Bowlingskor

Efter att ha betraktat bilderna från i lördags inser jag att jag verkligen borde skaffa ett par lika läckra skor som jag hade på bowlingen. De fulländade min outfit. Haha!

Idag har vi varit i skolan. Claus var vild idag.
Efter skolan for jag för att träffa mina blivande gitarrelever. Efter julen börjar jag nämligen ge gitarrlektioner åt små söta lågstadieelever. De var verkligen fina små varelser.

Ikväll är det hårfärgning och promenad som gäller och sedan kanske lite slappande framför tv:n. Det har varit en aktiv och livlig dag. Skönt med sådana ibland också, speciellt med tanke på hur otroligt lat jag var igår. Och då ska vi inte ens prata om Jozzy.


Jose på danskalektionen:
"Claus glor på min brännskada hela tiden."
Hon får förklara själv vad det innebär. Vackert är det i alla fall.


Idag satt jag i gungan en stund. Det var ganska kallt ute och därför blev jag kall om ghettorumpan, som min vän Thomas så kärleksfullt kallar min akter. Ibland är det kallt. Därför är julklappstips nr 8 en värmedyna som man bara slänger in i micron någon minut och sedan placerar på valfri kroppsdel. Det vore så skönt.


Nu skall jag skutta vidare.

So long!


L

Inga kommentarer: