01 oktober 2007

Vad är det som händer?

Jag är förtvivlad. Håller bloggandet redan på att bli en ute-grej? Håller folk redan på att tröttna? Då THE bloggare lägger av får man börja fundera på var det gått fel. Alex Schulman, bloggare av alla bloggare, bloggens kung, lägger ner sin blogg med motiveringen att han inte gillar det han själv skriver. Han mår illa av att skriva elaka saker om andra människor. Hallå, Alex, du har valt det själv. Läsarna gillar det, visst, men det var du som började med det. Alex inlägg hade 290 kommentarer på 3 timmar. Fler lär det bli. Jag är ledsen. Vad skall jag nu läsa om på dagarna?


Jag har varit i skolan. Vi hade danska. Det var ganska trevligt. Jag är så trött att jag inte orkade med någon språkvetenskap idag. Ingenting av det gubben säger fastnar ändå. Jag skall nog ta en powernap istället och sedan göra nåt vettigt. Kanske.


Idag skulle jag kunna vara vild. Hihi!


//L

1 kommentar:

Mia sa...

ni sku bara veta va ni missa på språkvetenskap idaa! :P ha hadd närvarokontroll....