01 oktober 2007

Dags för något nytt

Vi kom just hem. Vi har varit och flyttat med Peddi. Han fick verkligen en jääääättefin lägenhet. Vi har bara bott här i en och en halv månad, men nu fick jag redan lust att hitta något nytt. Omväxling förnöjer ju. I alla fall skall vi inreda Peddis lägenhet. Nästa vecka skall vi på shopping med honom. Det skall bli kul.
Men nåja, vår lägenhet får duga ett tag till. Den är ju nog också bra. Men Peddis badrum var bättre. Jag är lite bitter.

Jag får ingenting vettigt gjort idag. Hade stora planer på att städa, plugga och andra intelligenta och viktiga saker, men ingenting händer. Antagligen kommer vi att susa iväg på fotbollsmatch om en timme så man kan ju gissa att man är lika inaktiv hela kvällen sen också. Men man kan ju inte alltid vara duktig. Jag var ju faktiskt aktiv..hmm..jaa, jag kommer inte på någon dag just nu, men det har nog hänt. Tror jag.


Det skulle sitta riktigt fint med ett litet skogstroll nu. Fniss!
Jag är en riktigt stygg liten ängel.


// L

Inga kommentarer: