02 oktober 2007

Test

Mina svar:

Har du pojkvän/flickvän? Räknas Justin Timberlake?
Är du kär? Jag är kär i många :b men riktigt kär, nej.
Hur tidigt stiger du upp? Samma som Linkken, skoldagar 8.00-8.30, andra dagar väldigt sällan efter 10.
Vem/vilka vet mest om dig? Lina
Gillar du att slåss? Absolut! Min favoritsysselsättning.
Vad ska du göra ikväll? Samma som Lina här också. Film, träna, leka med vänner, Ben&jerrys (om Lina tillåter).
När var du senast full? Hmm.. i lördags, men tro det eller ej, det är troligtvis slut med sånt nu.
Har du utländska föräldrar? Ja, pappa. (Ytteresse hör inte till Finland, vet inte om det hör till jorden ens)
Var har du ont? Överallt.
Är du bra på att måla? Ta en titt i min kårkalender så får ni se att jag är nästa Picasso.
Vem kramade du senast? Lina, vi kramas jämt ;)
Vad längtar du till? Denna helg när familjen Pettersson kommer på besök och julen förstås.
Favoritalkohol? Sex on the beach på Matt's bar. De som har smakat den vet vad jag pratar om.
Vad heter dina husdjur? Pelle Casanova, Alajsabett och Iines (katter).
Har du körkort? Absolut! Älskar att köra bil.
Favoritgodis? Choklad, utan tvekan.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska, definitivt. Kan sitta upp hela nätter utan att bli det minsta trött.
Sparare eller slösare? Har alltid varit en slösare.
Har du några homosexuella vänner? Måste svara som Lina här också, några bekanta.
Bio eller promenad? Oj, det var svårt. Jag måste nog säga promenad, fast jag älskar bio också!
Är du kittlig? Jadå.
Rädd för insekter? De flesta, fast spindlar är ändå värst.
Anser du att du är stark? Jag vann junior VM i tyngdlyftning -92, så jo, jag är ganska stark.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dedär om tyngdlyftning för juniorer, det var väl no ett skämt jose?

Lina&Josefine sa...

de va nog bara ett skämt :D tror jag.