02 oktober 2007

Frågor och svar

Hittade ett litet frågeformulär som verkade lattjo. Ska tvinga Jozzy att fylla i ett också.



Har du pojkvän/flickvän? Pojkvän:Hmm...Inte direkt... Flickvän:Jozzy :P
Är du kär? Oerhört
Hur tidigt stiger du upp? Skoldagar 8-8.30, annars stiger jag upp då jag vaknar
Vem/vilka vet mest om dig? Jozzy, Peddi, Anna, Mia, syrrorna och S.
Gillar du att slåss? Jovisst, jag är mycket våldsam. Hehe! Nejdå, inte alls!
Vad ska du göra ikväll? Plugga/se film/träna/umgås med vänner osv osv osv
När var du senast full? Gulnäbbsintagningen för nästan en månad sedan. Jag dricker mycket lite alkohol...
Har du utländska föräldrar? Mamma är från Jeppis, men det kanske inte räknas..:)Så nej.
Var har du ont? Jag mår väldigt bra just nu, inga smärtor att prata om.
Är du bra på att måla? Fantastiskt bra. Jag kan rita hur många sneda hjärtan som helst.
Vem kramade du senast? Tvångsgosade med Jozzy igår.
Vad längtar du till? Fredag eftermiddag ;)
Favoritalkohol? Champagne
Vad heter dina husdjur? Den överviktiga katten hemma i Bennäs heter Elsa, aka Älisch.
Har du körkort? Javisst, jag är en utmärkt chaufför. Har bara kört i diket en gång.
Favoritgodis? Choklad förstås!
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska, så länge jag fått ordentligt med sömn natten innan...
Sparare eller slösare? Jag måste nog tyvärr svara slösare, men jag blir bättre.
Har du några homosexuella vänner? "Vän" är ett starkt ord... Jag har flera bekanta.
Bio eller promenad? Båda, beroende på humör.
Är du kittlig? Jag är...känslig.
Rädd för insekter? Flygande saker som sticks får mig att gråta av rädsla. På riktigt.
Anser du att du är stark? Allt dansande har gett mig ganska starka ben. Bortsett från dem är jag ungefär lika stark som ett spädbarn. Psykiskt stark? Min totala avsaknad av viljestyrka tvingar mig att svara nej på det också.


Din tur, J...

Inga kommentarer: