01 oktober 2007

Döden nästa.

I dag var Claus jättevacker. Alla är kära i honom. Det var nära att jag spydde på honom, jag mår nämligen väldigt illa i dag. Jag vet, ni är verkligen jätteintresserade. Nåja, hur som helst, för att göra denna dåliga ännu värre så har ju bloggkungen Alex slutat blogga, men de vet ju alla redan. Stor rubrik på Aftonbladet. Vår lägenhet är fylld med sorg i dag. Nu finns inga Schulmänner kvar i bloggosfären. Lika bra att dö.

Jag är fortfarande rädd för spöket i vår lägenhet, men nu vet vi iallafall vem det är. Jaakkonen, vår döda granne. Det påstår Peddi och Peddi vet det mesta. Som tur är så ska inte så många timmar spenderas hemma hos oss idag. Ska, som Linkken sa, och se på kårfotboll nu, sen ska vi leka i Peddis nya crib. Det är fint och fräscht och jag är avundsjuk.

Nu ska jag spy.

Joskert

Inga kommentarer: