01 oktober 2007

Istiden är över




Det är väl inte längre någon idé att förneka att jag har gått och blivit totalt soft. Isprinsessan Lina som levde någon gång i början av det här året är död. Kvar finns en liten, patetisk pöl av romantik, fåniga leenden och annat tjafs. Sorgligt, men sant. Jag är inte längre känslokall. Detta har lett till att jag numera lyssnar på låtar med så kallade fina texter. För tillfället är det Lifehouse och Sarah McLachlan som gäller och jag har här lagt en av de finaste låtarna jag någonsin hört. Melodin är väldans lugn och i mångas tycke säkert tråkig, men texten är vacker.
Denhär sommaren har gjort mig mjuk, det är bara att inse faktum.
Någon borde bestraffas. Och jag vet precis vem.
Men okej, jag erkänner, det är lite mysigt och härligt också.

Njut av låten.

// L

1 kommentar:

Anna sa...

nej njuta av den låten går int mer.. gammal med för många minnen