17 juni 2008

Mintglass, tack!

Hejsan!

Precis som Josefine sa händer det massor av roliga saker hela tiden. Jag har så mycket att berätta att jag inte vet var jag skall börja. Just nu sitter jag på netti med Anna och Sami och diskuterar viktiga saker.

De senaste dagarna har jag:
- förstört mina vita leggings genom att gnida dem mot "min" underbara cykel Svea. Hon är fantastisk, hon är femtio år gammal, hon är oljig. Men det gör ingenting.
- skadat mitt knä. Även denna gång genom att gnida det mot Svea. Ojoj...
- Avlägsnat alla lakan ur min säng. I sömnen. Jag är verkligen konstig.
- upptäckt att jag är omåttligt förtjust i mintglass. Verkligen! ;)

Jaa, nu kommer jag inte på mer.
Jag har blivit en riktigt tråkig bloggare, men det är ju sommar, så det är så mycket annat på gång. På fredag är det midsommar och planerna är fortfarande helt oklara. Det spelar egentligen inte så stor roll, midsommar och andra stora högtider är överskattade. Då är det tvång på att ha roligt och då blir det lätt så fel. Men vi hoppas på det bästa!

En härlig kommentar:
"Det skulle ju vara mycket lättare om du inte hade några ben!"

Nu ska jag sluta nörda mig!

Sköt om er!

Lina

1 kommentar:

Daniel sa...

Ta e lugnt nu på messomar å bete er. He ska int jag.