06 mars 2008

Skönhet

Hej vänner...

Idag har Timo varit på besök. Nu håller vi på och städar. Spännande.

Imorgon far vi till Amsterdam. Helt ärligt måste jag säga att tidpunkten kunde vara så mycket bättre, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Det är mycket på gång just nu.
Mailkorrespondens som jag aldrig trodde jag skulle uppleva. Men ibland blir man så positivt överraskad. Respekt jag inte förtjänar.
Livet är verkligen inte lätt alla gånger. Men detta eländiga kaos närmar sig ett slut...

Nu måste jag packa. Är övertygad om att resan blir jättebra ändå! Positiva tankar!

Dagens "Jose säger...":
J: De säger ju att skönhet kommer inifrån. Vad gör man då om man är rutten på insidan?
L: Då är man ful. Det är bara att acceptera.
J: Jaha... Är det därför jag är så ful?
L: Jo!

So long!

L

Inga kommentarer: