06 mars 2008

Off to Amsterdam

Det blev en rätt hektisk dag med mycket att fixa. Men nu börjar det mesta vara klart. Väskan är packad och flygbiljetterna ligger på sin plats i min väska.

Det blir rätt tidig väckning imorgon så nu ska jag dricka en kopp te och ta det lugnt en stund och sen gå och lägga mig.

Vi får se hur det blir med uppdateringen här under resan. Jag ska försöka skriva något i nåt skede, vet inte riktigt hur det står till med internetuppkopplingen hemma hos Emma. Om inte annat ses vi igen på måndag!

Om någon försöker sms:a eller ringa och jag inte svarar så är det inte för att jag är högfärdig och inte vill prata med er, utan för att min telefon har en tendens att krångla förfärligt mycket då jag är utomlands. Men ni når mig på Joses, Annas eller Emmas holländska telefon. På måndag runt klockan 12.00 befinner vi oss på finländsk mark igen så då är det fritt fram att bomba mig med sms. :)

Sköt om er här hemma, så ses vi snart!
(Förhoppningsvis. Vi flyger med SAS så man vet ju aldrig..:P )


Kram,
L

Inga kommentarer: