23 mars 2008

If it terrifies you then it terrifies me.

Jag vet att det inte är någon mening att ladda upp musikvideor i bloggen, ingen tittar på dem ändå. Men denhär är menad åt dej, Lina. Du har säkert hört den förut och du älskar den säkert lika mycket som jag. DJ Tiesto ft. Christian Burns - In the dark, på repeat just nu.


Nu är klockan halv sex och jag har fortfarande inte en tanke på att klä på mig eller stiga upp ur sängen. Här har jag legat hela dagen och tänker göra det resten av dagen också för den delen. Två gånger har jag faktiskt varit uppe idag för att hämta mat, annars har jag bara legat här och sett fina filmer och läskiga dokumentärer. Oerhört avkopplande.


J

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade Tiesto! Ha gör int nating fejl na gang. Ja älskar dehär! Btw... Emma sa att di har sensation white i prag o st petersburg å. tär e bl.a. fedde o david guetta. bara 50 euro. tål att tänkas på. :)

Anonym sa...

på sant?! när e he tå??

Anonym sa...

he e i början åv juni na gang.. minns int exakt!men man måst ju äntå ta se tid tå å ha nastans att bo tär, så billit blir e int äntå. men oj, va e sku va kul!