14 januari 2008

Vår

I dag har Lina och jag bestämt oss för att lämna in våra vinterjackor till kemtvätten, för vi VÄGRAR använda dem mer i "vinter". De är stora och bökiga och när det är +6 grader ute känns det onödigt ha dem på sig. Hade till och med varmt i dag med min tunnaste höst/vårjacka. Tydligen blev det ingen riktig vinter i år, men vem vet, den kanske hinner komma ännu.

Oj vad vi har shoppat i dag. På 2,5 timme hann jag köpa massor. Det är mycket bra tycker jag. Träffde Arvid i H&M också. Jag blev så rädd så att jag sprang iväg. Jag är så modig tycker jag själv.

Nu skall jag hämta ett paket på posten och sen skall jag laga en kycklingsallad efter eget recept (hoppsan!). Lina är och spelar gitarr och jag har lovat att maten skall stå på bordet när hon kommer tillbaks.

Varsågod, här har ni en bild från i somras:


J

Inga kommentarer: