06 januari 2008

Så stilla

Helgen närmar sig ett slut. Tack och lov. Det har varit en alldeles för lång och alldeles för stillasittande helg och jag vill att den skall ta slut.
Idag är det söndag, min obligatoriska tänkardag. Det är vanligtvis inte en bra sak. Det har det inte varit idag heller. Min fantasi når nya höjder och filmerna som spelas upp i mitt huvud är inte vackra. Dåligt samvete har jag också. Usch...

Jag har begravt mina sorgliga funderingar genom att läsa och se dåliga tv-serier med Emma. Funkade halvbra. Jag tror att jag skall fördriva tiden med att sopa igenom tredje säsongen av L word. En del avsnitt i alla fall. Kanske får jag lite nya idéer. Haha!

Jose och jag är helt klart inne på samma linje, dvs barnfilmer. Igår såg jag världens bästa familjefilm; Matilda. Jag hade inte sett den på flera år, men den var fortfarande lika gullig. Kanske inte typisk lördagsunderhållning för en 20-årig tjej, men jag är inte som andra på något annat sätt heller, så det passar mig bra.


Lina

Inga kommentarer: