16 januari 2008

Morr!

Idag börjar en ny kurs i skolan. Jag har sett fram emot den och tror det blir jätteroligt. Men när jag vaknade i morse var jag död i kroppen och det kändes som om någon hade hällt hela Fäboda i ögonen på mig. Då tänkte jag: "Såhär kul är ingen kurs."

Inatt drömde jag om otrogna killkompisar och att Annika körde över en getabock i Bennäs. Sedan tog hon hem bockens barn och matade den. Det var verkligen intensivt. Och sjukt. Kanske är det därför jag är så trött.

Jag borde lägga mig tidigare på kvällarna. Men det är alltid framåt småtimmarna som Jose och jag har våra bästa diskussioner. T.ex. religion, stigmata, stenbockens vändkrets (eller var det getabockens?) och M:s midjemått. Djupt.

Min lins har gått sönder. Den här dagen började inte bra. Morr.
Nu skall jag hitta mitt ansikte.


Lina

Inga kommentarer: