07 januari 2008

Hej hej!

På vårt jobb har vi en jätte. Jag har aldrig sett en större människa, han är rent ut sagt gigantisk. Men han är inte farlig, man behöver absolut inte vara rädd för honom, han är faktiskt riktigt snäll. Dessutom fyller han på askar åt oss. I somras fick jag inbjudan till bastukväll hos honom. Jag tackade nej. Det som gör mig lite fundersam är att hans nacke är bredare än hans huvud, hur är det möjligt?

Jag ringde just Laff för att fråga om vi skulle leka. Det knastrade i luren och samtalet bröts. Jag ringde upp och hon svarade trots att hon sov. Vem sover denhär tiden på dygnet? Det visade sig att hon var i Thailand. Det är bra när man hänger med..

Måste bara visa denna otroligt fina bild på Anna när hon jobbar. Sorry Anna för att jag stjäl din bild! Hoppas du förlåter mig.

Nu - OTH

J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja har å allti fundera på nacka hans. He måst ha blivi na fejl na stans. Kanski a bara har ovanligt lilli hövo?! Koll upp e imoron! (Fast he e klart, me hade kroppshyddo sir ju allt oproportionerligt ut!)

Anonym sa...

he e förståerligt att du vill ha bildre på me i bloggen, tå ja e så grann! :D vassågoo bara :) J rockar.