27 januari 2008

Going L-word

Oj jösses, vilken helkväll det blev igår. Det var en fantastisk fest hemma hos Daniel med champagne, öl, schlager och traditionell våldtäkt under dansandet.
Runt ett fick vi för oss att vi skulle ut och ta en öl, så Daniel drog iväg oss till ett jättetrevligt litet ställe. Det klarnade snabbt att Jose och jag var de enda där som bar klänning, vi var de enda som bar högklackat och Jenni och jag var några bland väldigt få som hade långt hår. Vi kunde alltså konstatera att vi var de enda heterosexuella människorna på stället. Vi kanske inte direkt passade in, men det var otroligt roligt. Bra musik och trevlig stämning. Dit far vi nog fler gånger. Dock med mer passande klädsel. Sen for vi till Daniels igen och fortsatte sjungandet i några timmar innan vi vinglade hemåt.

Om den här dagen kan jag inte säga mycket. Det har varit ytterst stillsamt. Tittade film och åt skräpmat med Tjobi och nyss for Jenni och Micki hemåt. Så nu är det bara Jozzy och jag igen.
Nåt av det första Jenni sa idag var: "Om jag dör på er soffa, är det okej?" Det beskriver ganska bra hur vi har mått idag.

En väldigt bra helg är till ända. Kan inte direkt påstå att jag är utvilad efter helgen, men i alla fall var det roligt med besök hemifrån och gårkvällen innehöll verkligen många skratt!
Bilder är på kommande. Så fort jag orkar stiga upp ur soffan och gå och ladda kameran ska jag sätta in dem. Men jag tvivlar på att det blir idag.

Nu ska jag dricka jättemycket juice. Vad törstig jag är idag!


L

Inga kommentarer: