20 december 2007

Tillbaka till det normala

Hej och hå!
På grund av total tidsbrist och tekniska svårigheter har jag inte kunnat blogga förrän nu. Nu har dock dataexperten Lina varit i farten och allt är som det ska. Hurra!

Igår var en trevlig dag. Jag hade spännande upplevelser i jobbet, åt middag hos mommo och moffa samt spenderade en oerhört trevlig (och sen) kväll vid netti i goda vänners sällskap. Precis som Jose redan sagt var det så trevligt att vi glömde att åka hem. Lite trött idag, men det var värt det.
Så julklappstips nr 30 är nog ett livstids presentkort till netti. Jejj!
Liten konversation:
Johnny: Hon skriver sina låtar då hon är hög.
Nina: Jaa, precis som Amy Diamond!
Lina o Johnny: Gapflabb! Kanske du menar Amy Winehouse?
Nina e söt. :)

Idag har inte varit en riktigt lika bra dag. Det var lite tråkigt i jobbet, men åtminstone fick jag ju luncha med Anna. Det var trevligt trots att hon till sist började önska livet ur mig. Hon är bara avundsjuk, men tyvärr, jag delar inte med mig! :)

Efter jobbet åkte jag hem och städade. Det var jobbigt. Det här rummet är alldeles för litet för två personer. Det har blivit bevisat idag.
En trevlig händelse idag var att jag fick godis av min busschaufför. Han och jag har blivit goda vänner, så idag tryckte han två Marianne i handen på mig och sa: "Något gott till dom goda!" Han skulle bara veta...

Det här blir alldeles för långt och tungt för er att läsa.
Anyway... Julklappstips nr 31: Ett eget rum. Eller ännu bättre: En egen lägenhet som jag kan bo i då jag är hemma i Jeppis.


Lina

Inga kommentarer: