27 december 2007

Telefontrakasseri


Jag har läst en bok. Det var en mycket bra bok dessutom. Privat - mejlkorrespondens av Alex Schulman och Carolina Gynning. Läs den, ni kommer att älska den! Förutsatt att man gillar Alex och Carolina. Annars hatar man nog den.

Mellan klockan 8.00 och 10.00 i morse blev jag telefontrakasserad av en okänd nummer. Fick sen veta att det var från bilskolan och att jag ska på bedömningskörning 13.00. Hur skall detta sluta? Det är GLASHALT, jag är sjuk och gubben är ju stendöv. Fantastiskt.

När jag läser Annas blogg blir jag arg. VAR ÄR SNÖN!? Vi som skall åka snowboard imorgon. Det blir nog inget av de planerna. Men vi ska ju iallafall på halkbana imoron. Det kommer att bli så roligt - NOT.

Hoppas ni får en lika dålig dag som jag kommer att få.

J

Inga kommentarer: