27 december 2007

En givande dag

Detta har varit en bra dag. Till stor del. Det har också varit en enormt jobbig dag. Till ännu större del. Dock var det en ganska trevlig sorts jobbighet, trots allt. Mer besvärligt än vanligt. Jag trodde inte det var möjligt, men det finns tydligen inga gränser.

Efter jobbet hade jag andra skedet-körning med gubben Nilsson. Det var inte så spännande. Han satt och sjöng falskt hela tiden. Men han tyckte att jag körde bra, lite för hårt i korsningarna bara. Jag visste inte att det gick att köra långsammare.


Eftersom Jose har en dålig dag ser jag det som min plikt att göra den ännu värre. Därför tänker jag sätta in en vacker bild av henne.


Nu skall jag ringa syster Jenni och svåger Mikael och fråga om de vill avnjuta mitt sällskap en stund. Det vill de säkert. :)

Dagens kommentar: "Du e ju int så bra att spik tu!"

Ibland får man de mest oväntade svar på frågan "Vad skall du göra idag?" Haha!


Trevlig kväll!

Linkken

Inga kommentarer: