16 december 2007

Söndag afton

Det har varit en lugn och skön hemmadag. Jag har egentligen bara pratat med Emma och mamma om allt och ingenting, badat bastu och latat mig. Jag hade två saker att göra idag. Det första var att skriva uppsats. Det har jag inte gjort. Kanske gör jag det imorgon.
Det andra var att utöka min playlist med musik som egentligen inte är min stil. Det har jag gjort. Det var...hmm...intressant. Men det var inte så illa som jag trodde att det skulle vara. Jag kan fortsätta reklamera! :)

Ikväll skall jag se film med mamma och äta bärkvark som jag gjort själv åt familjen. Man måste ju låtsas vara duktig. Jaa, någon kock blir jag nog aldrig, men man kan ju inte vara bra på allt. Jag har ju andra talanger. Tror jag. :)

Imorgon åker datorn in på reparation, så kan bli lite si som så med bloggandet, men jag skall försöka komma åt någon annans dator så att jag kan uppdatera ibland i alla fall.


"And now is my time to rise
And now is our time to rise"



L

Inga kommentarer: