16 december 2007

Hemma igen

Mina djupaste ursäkter för att ni inte fick något julklappstips igår, men jag hade verkligen noll möjligheter att blogga. Först satt jag på tåget halva dagen och då jag väl kom hem var det fest som gällde.
Julklappstips nr 26 hade nog varit att alla fick en sovvagn på tåget. Jag var lite sliten och det hade varit skönt med en säng just då. Men, det gick bra i alla fall. :)

Japs, fest hos Labben igår, sedan Netti och Melody. Roligt att träffa vänner och bekanta, var ju ett bra tag sedan jag var hemma. Jag var nog lite för trött, dock, och skippade efterfesten. Det var kanske lika bra, för jag somnade nog innan jag hade huvudet på kudden.

En händelserik och minnesvärd helg har det varit.
Det känns att man har varit aktiv, men det är en känsla jag tycker om. :)
Jag har en ny mössa och den är nog min käraste ägodel just nu. Tveklöst! Fantastiskt! :)


Har väldans ont i ryggen, så julklappstips nr 27 är en riktigt ordentlig och avslappnande massage, med massageolja och allt. Det vore sååå skönt.
Skall kolla med min far massören om han vill ta itu med mina ryggkotor.


Nästa vecka är det bara jobb som gäller. Jobbar måndag till lördag. Dock blev jag placerad i SportArena nästan alla dagar, vilket jag ogillar. Men säkert går det bra det också. Skall bli skojigt att träffa kollegorna igen. De flesta i alla fall.

Skönt att vara hemma!


Lina

Inga kommentarer: