30 december 2007

Sicko

Klockan är 13:19 och jag vaknade för 10 minuter sedan. Det hör verkligen till ovanligheterna. Anledningen till detta sena vaknande är att jag är VÄLDIGT sjuk (förkyld). Så sjuk att jag tydligen har ringt till min skiftesledare och sjukanmält mig kl.06:15 i morse. Det kan jag dock inte komma ihåg speciellt bra. Nåja, det skulle nog ändå inte ha varit någon bra ide att åka till jobbet och snörvla i kött i dag.

Gårkvällen blev rätt så lugn. Körde runt små barn som ville festa. Här har jag fångat de tre små grisarna, Anna, Heidi och Lars, på bild





Den andra bilden är från när vi var till Sesam igår. Det var mycket trevligt. Trion med 35+ tanterna som satt vid bordet bredvid verkade inte ha lika trevligt, eftersom de satt och stirrade och tjuvlyssnade hela tiden. De tyckte tydligen att vi var intressantare(heter det så?) än vad de själva var. Inte alls konstigt anser jag.

Nu blir det mat, sen kommer Anna hit för att hämta nyckeln till lägenheten i Åbo. Hon åker dit med 7 stycken kompisar med uppdraget att få Lina och mig vräkta. Eller njaa, det kanske inte är hela sanningen.

J

1 kommentar:

Anna sa...

Sanningen e ju den att ja kommer gö allt för att få er vräkt! Ja vill va me er.. Nu ska ja sök jobb. ;)