30 december 2007

Min 2007 - lista

Jag hittade en rolig grej som jag helt enkelt var tvungen att fylla i.
Såhär var mitt år:

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jo, det kan man verkligen säga…
2. höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag gav några nyårslöften. Om jag gjorde det höll jag dem nog inte.

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inga nära vänner
4. dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov..
5. vilka länder besökte du? Va? Har jag verkligen inte varit utomlands på hela året? Det är ovanligt…
6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Inte direkt, det finns bara saker jag vill ha mer av
7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 130707, 181007 och en dag då jag levde som en president ;)
8. vad är det bästa som hänt dig år 2007? Jag har lärt känna mig själv, vet vem jag är och vad jag vill
9. största misstaget? Hmm… Nej, jag ångrar ingenting.

10. har du varit sjuk eller skadat dig? Ett brutet revben och lite förkylningar bara…
11. bästa köpet? Jag måste säga soffan till lägenheten. Tråkigt, men sant…
12. vad spenderade du mest pengar på? Grejer till lägenheten, tågresor till och från Åbo och ”några” shoppingrundor.
13. gjorde någonting dig riktigt glad? ”Någonting” visade mig lycka jag inte trodde fanns
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Takida – Curly Sue, Rihanna – Umbrella, Brick&Lace – Love is wicked, Lifehouse – Everything, David Guetta – Love is gone, Fedde le Grand – Let me think about it och så mycket mer…
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, men mest gladare. Jag har haft ett nästan ständigt leende på läpparna.
16. vad önskar du att du gjort mer? Ingenting.
17. vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig för saker och ting.
18. hur tillbringade du julen? Med familjen
19. blev du kär i år? Ja
20. hur många one night stands? Dumma frågor förtjänar dumma svar… Eller inga alls..

21. favoritprogram på tv? Prison Break
22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej.
23. bästa boken du läste i år? Glasborgen av Jeannette Walls
24. största musikaliska upptäckten? Se fråga 14

25. något du önskade dig och fick? Jo, men mest icke-materiella saker.
26. något du önskade dig men inte fick? Jo.
27. årets bästa film? Saw IV och Joulutarina
28. vad gjorde du på din födelsedag 2007? Drack champagne och festade på Forte med Jose, Emma och Kakiz
29. de bästa nya människorna du träffade? Timo, Matilda och S
30. hur skulle du beskriva din stil år 2007? Kjolar, klänningar, stora T-skjortor och leggings. Nästan allt i svart, som vanligt…
31. vad fick dig att må bra? Mina vänner, helkvällar vid netti (speciellt sommartid) och känslan man får av att vara med någon man tycker mycket om
32. vilken kändis var du mest sugen på? Wentworth Miller
33. vem saknade du? Saknade alla jag lämnade kvar hemma då jag flyttade
34. favorit månad? Juli
35. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo…


Jozzy, fyll i du också! :)


L

Inga kommentarer: