29 december 2007

Rubriklös

Är det faktiskt lördag i dag? Känns som om jag inte har någon koll på datum eller veckodagar längre. Det har heller inte slagit mej förrän igår att det är nästa helg vi åker tillbaks till Åbo. Det enda jag vet i dag är att jag är grymt förkyld, att jag snart åker iväg på den traditionella jullunchen/middagen med mina vänner och att bloggen har ändrat utseende. Svart som natten, eller kanske svart som synden? Det passar oss bättre än en fånig lilarosa färg.

Om det ändå inte kommer att bli någon riktig vinter i år så kan det väl bli sommar redan? Oj gudars vad jag längtar till sommaren. Dessutom kan kommande sommar bli mycket spännande. Planer smids. Här och nu bjuder jag på en bild från i somras. Anna och jag som nybakade studenter. Det var härliga tider det! Jag skulle gärna göra om det.

SNART SNART SNART AMSTERDAM!

Josefine

1 kommentar:

Anna sa...

vi va no nätt. he sägr ja bara! jaa, AMSTERDAM BLIR TOPPEN!