30 december 2007

Minnen

Jag vet inte om många av killarna i Jakobstad bara är oförskämda, eller om de helt enkelt inte alls har någon känsla för kläder och stil. Ett exempel: jag kommer ihåg när jag i somras stod utanför Melody iklädd en supersnygg nyinköpt klänning och en kille plötsligt kom och knackade mig på axeln och sa: "Höödu, du har glömd byxona tär hejm." Samma kväll bar Lina ett par superhotta shorts, och hon fick kommentaren: "Snygg peedas shortse!" Självklart var det en megatöntig och allt annat än modemedveten kille som yttrade de oerhört korkade orden. Vi blev extremt förargade.

Nu kom jag också på att i somras sket en fågel på Lina. Haha.

Naturligtvis var detta något som jag helt enkelt var tvungen att berätta för er kära läsare.

J

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Hede me fågeln va ju en hemlighet! Nu tror ju all att ja e så äckli att fågla skiter på me hela tin! Men ede me kläde gör me förfräkna. För tin klänning va faktiskt snygg. Å min shortse va faktiskt hott. Ba ja sku minnas vem som sa e sku ja klapp upp a! :D