05 december 2007

Konstigheter

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Dock kan jag meddela att "Jesus" på föreläsningen hade rakat bort allt skägg. En klar förbättring! Jag är inte lika rädd längre.

Det har varit en konstig dag, men det håller på att bli bättre. Jag håller humöret uppe! Allt är som vanligt. Det är kanske det som är problemet. Anna är en bra person att prata med då man känner sig fundersam över något. Hon var till stor hjälp.

Snart middag, sen skall jag sova en liten stund, blev på tok för lite sömn inatt och om jag skall orka festa ikväll måste jag vila lite. Men först har jag något annat på gång. Förlåt om jag gjorde dig orolig, det var inte meningen. Du har inget att oroa dig över då det gäller mig!

Idag fick jag äntligen min älskade Nalle Puh-kalender. Jag blev glad. Han är så söt. Jose köpte en likadan, trots alla fula jämförelser med Sean Kingston. Det anser jag att är hyckleri.

Julklappstips nr 17: Satinlakan i guld med små hjärtan på från Anttila. Jag älskar siden och de var så underbart söta. Jag tror jag måste köpa dem själv om ingen vänlig själ ger mig dem till julklapp.

Trevlig kväll!

Lina


Ps. Varför ser Jose så kort ut på fuldags-bilden? Det MÅSTE vara något fel på de där byxorna. Haha!

Inga kommentarer: