11 december 2007

Förfräknad

Ikväll har jag:
- Läst lite grammatik
- Lyssnat på låtar som är speciella för mig
- Tittat på då Michael och Sara hånglade i Prison Break. Man kan ju bli deprimerad av mindre.
- Tittat på en dokumentär om en kvinna som gjort 46 skönhetsoperationer. Jag tror inte att jag börjar med nåt liknande. Det verkade så jobbigt. Man får väl vara nöjd som man är.
- Traskat iväg till Siwa och köpt en gurka. Vi blev så snåla.
- Lyssnat på konstiga människor i American Idol.
- Varit lite rädd för Jose, då hon hade mig i ett järngrepp och vägrade släppa taget.

Nu börjar dagen lida mot sitt slut. Det är dags att krypa till sängs så att man orkar vara flitig studerande imorgon också. Jullovet närmar sig med stormsteg. Fattar inte att halva läsåret redan gått. Har jag egentligen lärt mig någonting?


Jag tittar på foton från olika resor. Vore så skönt att dra iväg igen. Ligga på en varm strand och titta ut över vågorna. Så...
Julklappstips nr 22: Någon typ av resa med någon jag tycker om. Det finns inget bättre.


Godnatt på er!

Linkken


Ps. En halv timme till Thaos födelsedag. Grattis vännen!
Ps.2. Dagens bästa: "Ja blejv int arg, bara liti förfräkna."
Jag behöver väl knappast berätta vem som kom på det nya ordet. :)

Inga kommentarer: