18 december 2007

Fantastiskt!

Hej och hå!

Strålande nyheter! Liksom Jozzy gick tenterna riktigt bra och jag är så glad. Imorgon skall det firas! 3/5 i både danska och grammatik här också. Det märks att J och jag läst tillsammans.

Idag har jag jobbat. Det var en helt vanlig dag på jobbet.
Dagens händelse i jobbet:
B-M står och bökar med en låda med sport-BHar och funderar på om hon skall ge sådana åt sin vän i julklapp.
Lina: Hur ser de ut?
B-M: De är riktigt snygga.
Chef: Kanske du borde gå och prova några.
Lina: Jag tror inte det.
Chef: Jo, men gå och prova och kom och visa åt mig sen.
Lina: Jag har redan flera, jag behöver ingen.
Chef: Ja, men det är inte det som är poängen. Jag måste ju få se vad det är jag säljer.
Lina: Du får prova en själv.
Spännande...


Jag är en konstig människa på många sätt och vis. Jag säger många konstiga saker. Ibland är det ingen som förstår vad jag menar. Ibland förstår jag det inte själv. Ibland säger jag saker och det betyder ingenting särskilt. Man kan tolka saker på många sätt. Ibland är det rätta att inte tolka alls.


Julklappstips nr 29: Att någon skall fixa alla mina vinterskor så att de inte är så hala längre. Jag höll på att dö minst fem gånger under lunchpausen idag. Men jag överlevde. Tack och lov!


Nu skall jag iväg och se Prison Break med Jenni och Micki.

So long!

L

1 kommentar:

Mia sa...

ja fick bara 2 i grammis! :(