21 november 2007

Full fart

Idag är en dag då jag önskar att det fanns en klonad, smartare version av mig som fick göra allt jag inte vill göra själv. Idag innebär det följande: skriva tent i fonetik, skriva uppsats i språkvård och göra min evighetslånga grammatikläxa. Själv skulle jag bjuda mig själv på spa medan den nya och förbättrade Lina ordnade med mina studier.
Nåja, det är bara att bita ihop och ta tag i allt.
Tenten börjar om tre timmar, hinner läsa lite ännu. Om jag orkar.

Det kommer att vara fartfyllt resten av veckan. Imorgon skall vi ha glögg-fest med klassen och Jozzy och jag har redan lovat att vi kan vara hemma hos oss, eftersom vi har störst lägenhet. Detta innebär städning och inhandlande av glögg, pepparkakor och andra juliga saker. Men jag är säker på att det blir väldigt trevligt.

På fredag får jag besök av syster Jenni, bror Viktor och hans vän Simon. Det blir roligt. Ser fram emot det massor.


Nu skall jag digga Aretha Franklin med Jossafin. :)


Ha en trevlig dag!


//Lina

Inga kommentarer: