28 november 2007

Dokusåpafreaks

Det har varit en kväll i dokusåpans tecken. Var ju tvungen att se på Unelmien Poikamies Roomassa (har ingen aning om vad det heter på varken svenska eller engelska...) och nu har vi sett ett par avsnitt av Top Model. Eftersom det tydligen aldrig mer skall visas på TV får man se det på internet. Gång på gång märker man dock att man borde vara med och bestämma överallt, eftersom vissa människor inte har någon smak över huvud taget.


Den enorma julgranen vid domkyrkan hade fortfarande inga ljus eller dekorationer i sig. Vi blev mycket besvikna under vår promenad. Den bara stod där, mörk och ledsen. Antar att pyntet kommer upp så småningom.


Nu skall jag se ett avsnitt till av Top Model, trots att sötnosen redan åkte ut.

Julklappstips nr 10: En total makeover. Jag skulle kunna delta i ett program som kan kallas "Pimp my face and body". Låter spännande. Vore kul med lite förändring nu. Kanske jag borde bli brunett, som jag var förra vintern. Jag skall fundera på det.


Godnatt på er alla.


Ligoroff

Inga kommentarer: